جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

اطلاعیه بسیار مهم

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ق.ظ

اطلاعیه بسیار مهم

بازم سلام عرض می کنم خدمت همه بازدید کننده های عزیز

یه نکته ای که چند وقته بعضی از دوستان تذکر میدادن و ما به دلایلی ازش چشم پوشی میکردیم

مسئله نوشتن جک بر ضد خانم ها و دختر خانم ها و البته در مقیاس کمتر بر ضد آقایان و آقا پسر ها بودش!!

راستیتش ما فکر نمی کردیم این مسئله اینقدر باعث اذیت بانوان محترم بشه ( که البته الان فهمیدیم اشتباه کردیم؛ و بخاطرش واقعا از تک تکون عذرخواهی میکنیم)

وصرفا یه شوخی بود

ولی بعضی دوستان میگفتن شما که تمسخر اقوام ایرانی رو ممنوع میدونین؛ این رو هم باید ممنوع بدونید که حرف بسیار جالبی هم هست.

به خاطر همین مسئله بنده از همین تریبون اعلام میکنم از امروز دوشنبه ۹۴/۳/۱۸

 « مطلب ضد دختر و ضد پسر نمیذاریم »

و باز هم از همه خانم های محترم بابت این مدت عذرخواهی میکنیم.


  • پت

نظرات (۳۷)

نمیدونم چیکارشون کردم
حالوحوصله ندارم بلاگفا همه چیزش سرراس بود
پاسخ:
پت: به مرور زمان درست میشه
اره استثناا این یکی رو میدونم
باشه عوضش میکنم مرسی
پاسخ:
پت: خواهش میکنم
چه خوب که به نظر مخاطباتون احترام میزارین
پاسخ:
پت: هدف ما جلب رضایت مشتریست؛ خخخخ
ضد پسر دیگه چرا نمیزارین؟چون خودتون پسرین نباید کسی ناراحت بشه
پاسخ:
پت: آرررررره؟؟؟
احسنت ...
پاسخ:
پت: خواهش میکنم
دقیقا از کدوم تریبون؟؟!
پاسخ:
پت: همین تریبون دیگه
آخه اینجا یه عالمه تریبونه...
پاسخ:
پت: نه فقط همین تریبون
اتفاقاً برای جبران مسخره کردن دخترا باید ضد پسر زیاد بزارین ولی کلا خوبه که به میخواین به خانما محترم و گل احترام بزارین
پاسخ:
پت: شرمنده اخلاق ورزشی
ممنون
نههههههههههههههههههههههههههههههههههه...
 من میگم یه عالمه تریبونه بگو هس.
پاسخ:
پت: ...............
  • حسین غلامى خواه
  • موفق باشید.
    پاسخ:
    پت: ممنون
    سلامت باشید
    کم پیدا شدی
    پاسخ:
    پت: به شدت درگیر امتحاناتمم
    إن شاء الله دو سه دیگه میام
    برات کلی پست گکذاشتم
    پاسخ:
    مت: برای کی؟؟؟
  • دختری از تبار تسنیم ...
  • سلام
    خدا قوت
    لازم دونستم یک نکته رو یادآوری کنم که اکثر دخترهایی که من می شناسم از خوندن جک هایی که بر ضد دخترهاست، ناراحت که نمیشن، کلی هم می خندن، اما
    چون اسم وبلاگ شما خنده حلال بود، به نظر این جوک ها مناسب وبلاگ شما نبود...
    به هر حال جدا وبلاگ جذابی دارید...
    نماز روزه های همه بچه های ایران قبول ان شاالله...
    پاسخ:
    پت: سلام
    سلامت باشید
    خیلی ممنون نظر لطفتونه
    طاعات شما هم قبول
  • رحمانیان. عباسی
  • سلام این کار ختم صلوات که گذاشتی عالیه...به وب من هم سر بزن و نظرت رو بگو...ممنون
    پاسخ:
    پت: سلام
    خیلی ممنون
    چشم حتما
    سلاااام...
    من با این کارتون مخالفم.مطلب ضد پسر بذارین...میدونم پسرا جنبشون بالاست شما بذارین اونا ناراحت نمیشن.... :)
    راستی من وبم به خاطر مشکلات بلاگفا پاک شده.یه وب دیگه درست کردم.ممنون میشم آدرس وب جدیدمو توی لینکهاتون بزاری...
    پاسخ:
    پت: سلااااااام
    چه عجججججب؟؟!!!!!!!
    از اینورا؟؟؟ وبلاگ گم کردین؟؟ خخخخخ
    آرررررره؟؟
    چشم حتما؛ خوب شما هم میومدین تو بلاگ دیگه؛ نظرت؟؟

    امشب رحمت دوست جاریست مانند رود، نه!

    مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید

    کسی اینجا محتاج دعاست

    اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید

    پاسخ:
    پت: چشم حتما
    محتاجیم به دعا
    زحق توفیق خدمت خواستم حق گفت پنهانی....چه توفیقی ازین بهتر که خلقی را بخندانی
    نماز روزه هامون مستدام انشاله
    پاسخ:
    پت: خیلی ممنون
    چرا ؟
    دخترا ناراحت میشن؟
    ضد پسر بذار
    ضد دختر هم بذار
    اینطوری بهتره
    پاسخ:
    پت: بله
    .
    .
    کی گفته بهتره؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
  • نارین ♡ گلی
  • افرین اینا درسته والا :)
    پاسخ:
    پت: خواهش میکنم
  • محمد علمدار
  • ایول داری
    سلام ممنون از لطفتون شما هم لینک شدید
    پاسخ:
    پت: ممنونم
    .
    سلام
    خواهش میکنم
    سلام
    جوک واسه اقوام ایرانی که واقعادرست نیس باعث تفرقه ودلخوری میشه ولی دختروپسرکه جالبه:))

    یاعلی
    پاسخ:
    پت: سلام
    خب بالاخره برخی دوستان ناراحت شدن
    .
    .
    یا زهرا(س)
  • عارفه الزهرا
  • واا چه نازک نارنجی .....
    پاسخ:
    پت: چی بگم والا
    ممنون که اومدین
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    (: عذرخواهیتومیپزیرم **** ***
    پاسخ:
    پت : خیلی ممنون
    .
    .
    ++ قرار نیست هرچی رو که بعضی جاها میگین و من چیزی نمیگم همه جا بگین
  • سیّد محمّد جعاوله
  • با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
    وبلاگ زیبا و وزینی دارید
    خوشحال می شوم بنده رو دنبال بفرمایید
    منتظر قدم فرمایی شما در وبلاگ قلم کوچک هستم
    از لطف شما کمال تشکر رو دارم.
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من پُررو نیستم ولی دنبالم کن!
    پاسخ:
    پت : سلام 
    چشم
    دنبال شدید
    پاسخ:
    پت : خیلی ممنوووووووووووووووووووون
    همچنین 
       ازتصمیمت بایدتقدیرکرد
    پاسخ:
    پت : خییییییییییلیییییییییییی ممنوووووووووووووووووووونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    پت : سلام عید شما هم مبارک
    وبلاگتون حرف نداره
    خوشحال میشم دنبال کننده وبلاگ من هم باشید
    سلام به شما دوست عزیز
    یه پیشنهاد ویژه دارم برات
    اگر دوست داری بازدید کننده های سایتت زیاد بشه به سایت ما حتما بیا
    اگر دوست داری نرم افزار رو بخری
     1000 بازدید رایگان برای تست نرم افزار برای سایت شما ارسال میشه فقط برای اعتماد به ما و اطمینان شما

    فقط کافیه یکبار امتحان کنی
  • فرناز فرزان
  • درووود بر شما
    کار خوبی می کنید
    سری که درد نمی کنه دستمال نمی بندند!
    پاسخ:
    پت : بله بله 
    ممنوووووووووووووووووووونم
    مشتاق حضور و نظر و پست :)))
    افرین کار بسسسسیاااار خوبی میکنین ضد دختر نمینویسین
    اما ما با ضد پسر مشکلی نداریم که؟!
    داریم؟!
  • امیر حسام محبی
  • با تبادل لینک و دنبال موافقید
    پاسخ:
    موافق نیستم 
    چون وبلاگ نمیام شرمنده میشم 
    بسیار عالی 
    سپاس از توجه و رسیدگی شما
    پاسخ:
    پت : ممنون 
    خیلی جالب و قشنگ
    پاسخ:
    پت : تشکر فراوان 
  • نگار جهانشاهی
  • خوبه ادامه بده عزیز
    پاسخ:
    پت : ممنون لطف دارید 
    سلام
    سال نو مبارک
    پاسخ:
    سلام خوب هستید؟
    سال نو شما هم مبارک 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی